Dyson AirWrap Long complete multistyler

Bekijk 1 andere uitvoering

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 17 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Dyson AirWrap Long complete multistyler op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,9

Birgit 25-11-2023

In een handomdraai gestyled haar

Geschreven voor: Dyson Airwrap

Het is een dure maar weloverwogen aankoop maar dubbel en dwars waard! Super goed en makkelijk ingebruik, heb niet veel kracht in mn armen maar kan zelfs in 1 handomdraai m’n haar omtoveren alsof ik net ben gestyled door de kapper. Product is van stevig en degelijk materiaal gemaakt. Heel blij met deze aankoop en ga vanaf nu gestyled door het leven.

Pluspunten

• Gemakkelijk in gebruik
  • Licht
  • Handige opbergdoos
  • Leuke kleuren
  • Stevig materiaal

Esme 29-04-2023

Dyson airwrap multistyler long

Geschreven voor: Dyson Airwrap

Wat een geweldig apparaat de krullen zitten er al drie dagen in zonder styling producten zeker het geld waard

Pluspunten

• Snel droog
  • Geen pluis
  • Krul blijft 3 dagen zitten zonder styling product

Minpunten

• Prijs

Talisa_66 12-10-2022

Minder pluis

Deze Dyson overtreft mijn verwachtingen. Mijn haar pluist echt veel minder.

m***************@g******** 07-10-2022

Geweldig apparaat

Geschreven voor: Dyson Airwrap

Wat een fantastisch apparaat! Ik gebruik de Airwrap sinds ik hem heb ontvangen dagelijks. Het is even wennen om bepaalde opzetstukken te gebruiken, maar ook erg leuk om uit te proberen. Ik gebruik mijn föhn niet meer, omdat de airwrap een beter en sneller resultaat geeft. De verschillende standen in combinatie met de opzetstukken werken heel goed. Mijn haar is stijler en minder pluizig door gebruik met de airwrap. Ook heb ik het idee dat mijn haar minder uitdroogt bij langer gebruik.
Ik heb lang haar met een lichte slag erin. Door het met de Airwrap droog te fohnen en met het opzetstuk glad te borstelen, heb ik mooi stijl haar zonder dat het pluizig is.
Ondanks dat de Airwrap echt een mooi en degelijk apparaat is van goede kwaliteit, blijf ik de aankoopprijs wel erg hoog vinden.

Pluspunten

• Goede kwaliteit
  • Haar snel droog
  • Veel opzetstukken
  • Veel mogelijkheden

Minpunten

• Erg prijzig

a****************@h********** 06-10-2022

Fijn apparaat

Ik had hoge verwachtingen van deze multi styler omdat het een vrij duur apparaat is. De opbergbox is erg handig en zo is je föhn altijd netjes opgeborgen. De verschillende opzetstukken zijn makkelijk in gebruik en voegen echt iets toe.
Wil je een multi styler aanschaffen dan raad ik deze Dyson zeker aan.

Pluspunten

• Geen extreme hitte
  • Makkelijk in gebruik

Minpunten

• De prijs is wel echt een ding

nland 21-09-2022

Prachtige look

Wauw! Toen ik de Dyson Airwrap zag was ik al verliefd, het is zo'n mooie styling tool. Ontzettend fancy! Nog nooit is mijn haar zo snel gedroogd door een föhn! De krullen zijn ook fantastisch, een echte bombshell look! Om de krullen er in te houden heb je een versteviger nodig zoals sea salt spray of een mouse, met veel oefenen moet het lukken om de krullen er een paar dagen in te houden. Voordelen Air Wrap: -Mega snel je haar drogen - Je krijgt ontzettend zacht haar van de borstel - Door de verschillende opzet stukken kan je van alles met je haar, van stijl, naar een blowout of juist een strakke krul. - Eindelijk een tool geschikt voor lang haar. - Niet schadelijk voor je haar. - Heel handig te switchen van kant met het draaiknopje boven op. Nadeel - Jammer dat het bedoeld is om alleen op nat haar te gebruiken, wil hem het liefst elke dag gebruiken, dit doe ik dan door mijn haar een beetje nat te spuiten. Kortom: zeker een aanrader, ik kan niet meer zonder!

Pluspunten

• Haar snel droog
  • Zacht haar
  • Anti pluis

xdaisymol@live.nl 14-09-2022

Wat een uitvinding! Betere versie dan airwrap 1

Wat een mooi apparaat! Zelf was ik al in bezit van Dyson airwrap 1, maar dankzij The Insiders heb ik de kans gekregen om de Dyson airwrap 2 te mogen testen! Toen ik de doos openmaakte, viel mij al een paar dingen op: de barrels zijn nu gecombineerd! Dankzij deze verandering zou je ze dus veel makkelijker kunnen meenemen op vakantie (minder ruimte), gaat het krullen veel sneller omdat ze al warm zijn en werkt het veel fijner dan de eerste versie! Ik ben er erg blij mee, ondanks dat de eerste versie ook al top was, is deze nieuwe variant toch wel veel beter en fijner! Ik zweer bij de Dyson! Mijn haar is namelijk van nature erg pluizig, droog en niet glanzend. Dankzij de Dyson ga ik elke dag met glad, stijl en glanzend haar de deur uit! Deze airwrap ligt ook veel handzamer in je hand, mooie opbergcase en een handige föhnkop die je haar binnen enkele seconden droogt! De nieuwe föhnfunctie gebruik ik nog niet vaak, omdat dit nog even wennen is hoe en wat. Maar de normale gebruik ik iedere dag!

Pluspunten

• Barrels links en rechts in 1
  • Nieuwe fohnkop
  • Snellere luchtkracht
  • Neemt minder ruimte in beslag

Minpunten

• Nieuwe fohnfunctie is wat lastig
  • Niet draadloos

JelsS 14-09-2022

De beste multistyler ooit!

Ik had al wel eens gehoord dat de Dyson Airwrap een fijne föhn was, maar dat hij zo ontzettend goed is dat vind ik echt bizar! De multistyler zit in een prachtige doos waar je de multistyler na gebruik handig weer in op kan bergen. Ik heb zelf krullend haar en ben begonnen met het stylen van mijn haar met de borstel en vervolgens gebruik ik dan het opzetstuk met coanda effect. Het resultaat is echt prachtig. Mijn haar wordt mooi stijl, glanzend en zacht. Ik heb ook al twee keer geprobeerd om na het stijl maken van mijn haar de krul opzetstukken te gebruiken. Deze vind ik iets lastiger in gebruik, maar ik merk wel dat dit steeds makkelijker gaat door het veel te doen. Het zijn prachtige krullen! Het is een heerlijke multistyler die eigenlijk niet mag ontbreken in elk huishouden! Ook de filmpjes voor het gebruik van de Dyson Airwrap zijn erg fijn en eenvoudig te begrijpen. Een hele dikke vette 10 voor deze multistyler!

Pluspunten

• Duidelijke handleiding
  • Mooie krullen
  • Prachtig stijl haar in korte tijd

m**********@g******** 13-09-2022

Alles in 1 multistyler, maar niet voor ieder haar

De Dyson Airwrap Multistyler is makkelijk en prettig in gebruik. Met één aankoop heb je alles wat je nodig hebt om je haar te stylen. Het enige jammere is, is dat deze multistyler niet voor ieder haartype geschikt is. Ik heb de Airwrap nu een aantal keer geprobeerd, steeds extra versteviging in mijn haar gedaan en verschillende combinaties geprobeerd maar de krullen die zo mooi in het haar zitten zakken binnen 10 minuten uit. Hoeveel mousse en haarlak ik ook in mijn haren gooi. Toch denk ik dat dit product een aanrader is voor mensen met fijner haar. Het product is prijzig, maar daarmee heb je dan ook alles: een fohn, stijler, kruller, volume en frizz control in één. Je krijgt een prachtig effect wat je normaal gesproken alleen bij de kapper krijgt.

Pluspunten

• Handig in gebruik
  • Alles in 1

Minpunten

• Bij sommige haartypes blijft de krul niet zitten

a*************@h********** 13-09-2022

Musthave

Wauw! Ik was blij verrast toen ik deze Dyson mocht testen. De föhn is verpakt in een mooie bewaarbox. Mijn haar droogt erg snel met de dyson, ten opzichte van andere föhns. Vooral het krullen gaat ontzettend snel en gemakkelijk! Binnen no time heb je een perfecte look. Ik ben ontzettend tevreden met deze aanwinst. Een echte musthave!

Pluspunten

Minpunten

• Prijzig

shove 12-09-2022

Een compleet hulpmiddel voor haarstyling

Geschreven voor: Dyson Airwrap

Is er iets beters dan dyson airwrap voor persoonlijke haarstyling? Ja, de nieuwe dyson airwrap complete long. Ik gebruik al jaren de vorige versie van dyson airwrap en de schade aan mijn haar door hitte en styling is aanzienlijk verminderd, waardoor ik minder haarproducten gebruik, wat het beste is voor mijn haar en mijn portemonnee. Dus investeren in nieuwe dyson airwrap was een bewuste keuze waar ik heel blij van ben.

Sinds ik dyson airwrap complete long heb gekocht, hoef ik niet meer gebruik te maken
van andere stylingtools zoals droger, krultang of stijltang.

De coanda luchtstroom droogt mijn haar sneller. De unidirectionele stroom maakt de stap van het stylen, zoals rechttrekken of krullen, sneller.

De firm borstel borstel en zachte borstel hebben een iets ander ontwerp en 100% effectief in het rechttrekken van het haar. Pakt al het haar effectief vast en maakt het in één keer glad.

Ik hou van grote krullen, dus ik heb de airwrap barrel van 1,6 inch geprobeerd, schakelaar om van richting te veranderen maakt het snel af met zachte krullen die lang blijven.

Ik ga momenteel door postpartum haaruitval en droogheid. Mijn haar is meer pluizig, maar met mijn nieuwe dyson duurt het slechts 10-15 minuten om het te drogen en te stylen.

Pluspunten

• Minder stylingopzetstukken om mee te reizen,
  • Hou van de coanda luchtstroom droger
  • borstels grijpen het haar beter vast
  • de airwrap-vaten niet hoef te verwisselen

Minpunten

• koffer is zwaar

Marpie 12-09-2022

Duur maar top

Geschreven voor: Dyson Airwrap

Oh Yes ik was super blij dat ik deze dyson mocht proberen. Wilde hem zelf graag aanschaffen maar vond de aankoopwaarde wat aan de hoge kant. De opzet borstels zijn top genoeg keuze van stijl tot Krul de borstels zijn makkelijk verwisselbaar.
Het is een krachtige föhn mijn haar is snel droog. Ik moest eerst wat oefenenen met de Krul borstel maar dat gaat wel top nu en de draai zit er nu ook goed in.
Het is een prijzige föhn maar hier zit dan ook alles bij als je alles los koopt ben je ook veel geld kwijt. Dus ja zeker een bewuste goede keuze

Pluspunten

• Variatie opzetborstels
  • Krachtig

Minpunten

• Prijs

s*********@h********** 11-09-2022

Fijne en mooie multi styler

Wauw wat een prachtige multi styler in een handige bewaardoos! Als eerste heb ik de föhn gebruikt en dat ging super. Niet te warm, snel droog en mooie ‘straal’ die je haar föhnt waardoor je op de goede plekken föhnt. Daarna heb ik met de gewone borstel m’n haar verder droog gemaakt. Met als eindresultaat verbazingwekkend glad en zacht haar!
Een paar dagen later heb ik de tijd genomen om mijn haar te krullen. M’n haar valt tot m’n bh bandje en er is moeilijk een lang blijvende Krul in te krijgen. Helaas met de dyson tot nu toe slecht resultaat (2x geprobeerd). Krullen zijn er met een uur al uit en dat met de nodige verzorgingsmiddelen, dyson filmpje gekeken en nog blijft het helaas niet zitten. De krullen zijn wel makkelijk te maken. Het zuigt de pluk zelf rond, even vasthouden, knopje verschuiven naar koude lucht om te eindigen en er komt een hele mooie Krul uit. Verder echt tevreden en houdt m wel maar hoop er toch nog wel een Krul in te krijgen die langer blijft zitten.

Pluspunten

• Mooi
  • Haar heel zacht na fohnen met borstel
  • Handige bewaardoos
  • Snel droog

Minpunten

• Prijzig
  • Krullen blijven niet lang zitten

Yoni 09-09-2022

Superfijn product

Superfijne föhn en in een handomdraai krullen alsof je net bij de kapper vandaan komt.
Echt superfijne multistyler, je kan je haar ermee föhnen, krullen, stylen en polijsten.
Het werkt erg makkelijk en snel. Het is een behoorlijke uitgave dus daarom ook lang getwijfeld, maar het is het geld echt waard.

Pluspunten

• Snel droog
  • Niet schadelijk voor je haar
  • Meerdere opzetstukken
  • Föhn en krukten ineen

Minpunten

• Opbergdoos kan beter/handiger

Claudia 09-09-2022

Super multistyler!

Wat een gave multistyler is dit! Het basisstuk is licht, dit zorgt ervoor dat je makkelijker je haar kan doen. Er zitten diverse opzetstukken op. De föhn vind ik te gek. Het maakt wel veel geluid, maar daar krijg je ook wat voor! Een reguliere föhn is stukken groter, je kan daarmee niet tussen je haar föhnen. Dat kan nu wel, een hele andere manier van föhnen, heel fijn en je bent sneller klaar. Ook de ronde borstel is anders dan je wellicht al van föhnborstels gewend bent. Het is licht, klit niet vast en droogt je haar super snel. Je kan, als je wilt, je haar ook direct een mooie krul aan de onderkant geven. Ook creëer je makkelijk veel volume bij je aanzet. Voor een snelle steile look gebruik je het borstel opzetstuk, daarna kan je nog de smoother optie van de föhn gebruiken. Het haalt de losse haren die 'rechtop' staan mooi weg. De ronde opzetstukken voor krullen werken gemakkelijk. Zorg ervoor dat je haar niet te nat is, anders werkt het niet. Kortom, echt een te gekke manier van je haar doen. Dikke aanrader!

Pluspunten

• Gemakkelijk in gebruik
  • Groots resultaat
  • Blijft heel de week zitten
  • Veel opzetstukken

c********@h********** 09-09-2022

Luxe haargadget

De Dyson Airwrap multistyler complete long in kleur fuchsia/nikkel is een mooie luxueus toevoeging voor mijn steile haar. De opzetstukken met kamfuncties waren echt prettig om mijn haren te drogen en tegelijkertijd te kammen. Bij het eerste indruk van gebruik produceert het apparaat toch wel wat geluid. Alsof een Dyson stofzuiger over je hoofd heen loopt. Het product is eenvoudig en snel in gebruik. De gebruikshandleiding was bijna overbodig., wellicht handig om door te nemen wat de functies zijn van alle opzetstukken. Bij het drogen van de haren ging redelijk snel met mijn lange haren. Wel maakt hij dus wat geluid en de warmte is verstelbaar. Je hebt de mogelijkheid om in de koude, minder warme en warme stand te drogen. Daarnaast heb ik ook mijn haren gekruld. Mijn haar is redelijk steil, bij het krullen van de haren was even wennen hoe het krulopzetstuk werkt. Dit heb ik nog niet helemaal onder controle. Om de beste krulresultaten te verkrijg is door op de hoogste warmte stand te krullen. Om te krullen bij hoogst warmte lucht kan dit enigszins onprettig zijn (vooral in de zomer met hitte). Omdat het nog wennen is met krullen, kun je dit niet te snel doen. Het is gelukkig niet gevaarlijk vanwege de intelligente warmteregeling. De krullen blijven bij mijn Aziatisch haar niet lang zitten, wat ook niet bij normale krultang is. Toch vind ik dat krullen met krultang betere resultaat geeft omdat de krultang warmer kan (wellicht ook minder goed voor je haar) en maakt geen blaasgeluiden. Tevens ben je met een traditionele krultang sneller klaar. Anderzijds kan krullen met Dyson sneller, door het apparaat meer te gebruiken: oefenen baar kunst zeggen ze toch? Verder is het design echt typerend Dyson. Het ontwerp, materiaal- en kleurgebruik. Het product ziet en voelt luxe aan. Je kunt de Airwrap veilig en netjes opbergen in de meegeleverde opbergdoos. Echter is de reistas voor de Airwrap niet inbegrepen. Al met al is het wel een leuke apparaat, maar meer als een luxueus toevoeging!

Pluspunten

• design
  • diverse opzetstukken
  • gebruiksvriendelijk
  • opbergdoos
  • lange snoer

Minpunten

• maakt wat geluid
  • even wennen met krullen
  • warmte tijdens hele kapsel krullen

SD 09-09-2022

Prachtig veelzijdig apparaat

Ik ben zeer te spreken over de Dyson Airwrap. Ik had er veel over gehoord en diverse mensen gesproken die hem al in hun bezit hadden, maar ik had nooit gedacht dat ik er zelf ook zo mega enthousiast over zou zijn! Het is echt een aanwinst. Ik föhnde mijn haar vrijwel nooit omdat ik het niet wil beschadigen. Maar met de Airwrap kan ik veilig mijn haar stylen en drogen, of tegelijk! Het is met de krulborstels wel even uitvinden hoe deze werken, tijdens het testen van de AirWrap. Ik was zeer benieuwd naar hoe de twee richtingen werkten, en dit werkt super door het omzetten van de airflow, maar het omwikkelen van het haar moet je even handigheid in hebben. De doos waar het apparaat in wordt geleverd is prachtig, en het geeft het een luxueuze uitstraling. Net als andere apparaten van Dyson voelt hij kwalitatief goed en degelijk aan. De fuschsia kleur is prachtig! De kleur van de doos past er wat minder goed bij vind ik, maar al met al alsnog een mooi geheel. Ik was zo blij met de Airwrap dat we gelijk hebben besloten de hele badkamer te verbouwen en een speciale houder er voor aan te schaffen!

Pluspunten

• veelzijdig
  • meerdere instellingen
  • opzetstukken
  • snelheid

Marit-Rotterdam 09-09-2022

Makkelijk en snel krullen!

Mijn eerste ervaring: wat een zware doos(!), maar ook wat mooi en praktisch ingericht (ik hou ervan). Op basis van videos ben ik als dyslect zonder de gebruiksaanwijzing te lezen, meteen begonnen en het is zeker even oefenen, maar ik ben niet ontevreden. Je installeert en wisselt de verschillende onderdelen makkelijk en hebt eigenlijk ook vrij snel door hoe een onderdeel werkt. Inmiddels heb ik de Airwrap nu een aantal weken gebruikt en is het echt een verademing. Ik ben helemaal niet een meisje-meisje die graag uren met haar uiterlijk/haar bezig is, maar ik wil er uiteraard wel verzorgd uitzien. Dankzij de Airwrap doe ik dit nu in een handomdraai. Mijn haar is droog binnen 5 minuten en vrijwel pluisvrij! En krullen hebben ik binnen 10 minuten gezet. Dit is uiteraard niet een bruiloftkrul die 3 dagen blijft zitten, maar wel een krul die de hele dag een slag in het haar geeft (ik heb echt heel stijl en zwaar haar van mezelf). Dus opzoek naar een makkelijke optie voor verzorgd haar? De Airwrap werkt het echt heel eenvoudig, en waar ik met een normale krultang vaak loop te hannesen, gaat dit echt makkelijk en kan je hem tussen je benen klemmen als je een ander plukje moet pakken. Ik ben heel tevreden!

Pluspunten

• Werkt eenvoudig en snel
  • Wordt niet warm, dus geen brandwonden
  • Meerdere onderdelen voor elk haartype

Minpunten

• Zware doos, daardoor niet makkelijk mee te nemen
  • Er zit geen handleiding bij

Jb2011 09-09-2022

Dyson airwrap

Geschreven voor: Dyson Airwrap

Ik wilde al heel lang de Dyson airwrap maar door de hoge kosten nooit echt gekocht. Erg bang dat hij tegen zou vallen.

Maar hij is nog steeds niet tegen gevallen.

De lichte föhn is prettig in de hand. Je kan talloze modellen maken met deze fantastische föhn.
Zelf heb ik heel stijl haar waar normaal weinig model in te krijgen is. Maar met de dyson airwrap lukt het mij wel!

De vele opzetstukken zorgen ervoor dat je voor iedere gelegenheid wel een föhn naar wens hebt.

Pluspunten

• Lang snoer
  • Geluidsloos
  • Meerdere opzetstukken

Minpunten

• Erg duur

m*********@h********** 09-09-2022

Super apparaat!

Ik heb nu enige tijd de Dyson Airwrap in huis en ben erg enthousiast! Met mijn lange fijne haar duurt het normaal erg lang voordat het droog is maar met de Dyson Airwrap is het erg snel droog en gestyled! Ook wordt de Dyson in een mooie doos geleverd met tal van opzetstukken. Vooral de föhn en borstels vind ik erg prettig in gebruik, en geen pluizig haar meer! De krullen blijven helaas niet zo lang zitten, dus daar moet ik me nog iets meer in verdiepen. Verder ben ik een fan van de Dyson Airwrap.

Mloes26 08-09-2022

Fijn apparaat maar voor strakke krullen niet geschikt

Dit is een fijne styler en een super mooie kleur echt een eyecatcher. Ik heb een slag in m'n haar maar aan de voorkant zak dit snel uit. Het ziet er altijd uit alsof het voor de helft glad geföhnt is en de andere helft laf met een krultang. Maar hier föhn ik m'n haar glad in 5 min het gaat zo razendsnel met de opzet borstels en dan met de ronde net even lekker wat volume aan de voorkant.

De 2 krulopzetstukken is even wennen je moet gewoon doorhebben hoe je deze het beste kan gebruiken maar als je het eenmaal door hebt gaat het prima alleen verwacht niet strakke krullen die er lang in blijven zitten.
Ben wel benieuwd naar 20mm opzetstuk of de krullen dan wel wat langer blijven zitten.

Hij ligt ondanks dat het best een groot apparaat is goed in de hand. De opbergdoos is wat aan de grote kant maar het is fijn dat je alles netjes bij elkaar hebt en niet los in een la hebt liggen. Ik ben helemaal blij nog nooit zo snel m'n haar gedaan en als je 2 kinderen hebt is het fijn als het snel klaar is.

Zou ik hier 550 euro voor betalen? Nee dat niet ik vind dit echt een vrij hoge prijs zeker als je dit wilt gebruiken om je haar te krullen.

Pluspunten

• Snel droog
  • Veelzijdig
  • Geen pluishaar

Minpunten

• Krullen blijven niet lang zitten
  • Duur

Kathl1 08-09-2022

Top product maar het krullen valt tegen

Het design is prachtig! Super luxe met de nette doos ook. Ik schrok wel van de grote hiervan dat neemt toch best wel veel plek in in de badkamer zo. Het snoer is super lang waardoor je erg flexibel bent maar ik had liever snoerloos gezien. Gebruik van het apparaat is makkelijk en vrij simpel. De opzetstukken is even wat anders. Dat was echt even uitzoeken hoe en wat. De styling borstels zijn echt top en ook het drogen gaat heel fijn en niet te warm. Het krullen is echt niks voor mijn lengte haar vrees ik helaas. Ik heb lang haar en daardoor moet je hele kleine plukken nemen om het ronddraai effect te krijgen. Dat kost echt teveel tijd en vind ik echt een tegenvaller. Kortom fijn apparaat maar met heel lang haar wat minder geschikt voor te krullen.

• Gebruiksgemak

Minpunten

• Snoer, wel lang
  • Prijs
  • Krullen met lang haar

Robincapitein 07-09-2022

In 1 woord: geweldig!

Wat een topproduct is dit zeg!
Het maakt echt niet uit of je haar alle kanten op staat. Met dit product fix je het altijd! Voor elke stemming is er wel een borstel en zelfs als je weinig tijd hebt, is dit ideaal. Zonder al te veel tijd kwijt te zijn, heb je je haar zo weer in model! Ik ben echt verliefd en gebruik hem bijna dagelijks! Na een paar weken kan ik al niet meer zonder!

Pluspunten

• Snel je haar in model
  • Voor elke stemming een opzetstuk
  • Mooie opbergbox

Minpunten

• Neemt veel ruimte in

vera-t 07-09-2022

In 15 minuten een mooi kapsel met veel volume

Geschreven voor: Dyson Airwrap

Ik heb de Dyson Airwrap nu enkele weken in mijn bezig en ben er superblij mee. In 15 minuten had ik mijn haar gedroogd én gestyled en nu heb ik lekker veel volume. Ik heb mijn haar gestyled met het krullen opzetstuk en die dag heb ik regelmatig de vraag 'ben je net bij de kapper geweest?' te horen gekregen. Ik heb tijdens het slapen mijn haar in een grote knot gedaan en ook de dag erna had ik nog veel volume. Ik denk dat het nog wel langer zou kunnen blijven zitten, maar vanwege mijn sportschema moet ik het elke +/2 dagen wassen. Maar ik vind het geen probleem om 's ochtends weer aan de slag te gaan, want wat zijn nu 15 minuten? Tot nu toe ben ik echt heel tevreden en raad ik het zeker aan.

Pluspunten

• Snel volume creëren
  • Een apparaat voor meerdere doeleinden

Minpunten

• Aanschafprijs